Friday, April 15, 2011

akhirnya ! !

dup dap dup dap dup ddapp . .
my heart almost nak gugur bile menunggu saat cupcakes  dikeluarkan daripada ovan.
cuakk bro!!
kalau boleh aku nak jekk tunggu depan ovan uh sampai cupcakes  aku dikeluarkan .
tapi,disebabkan muke aku rase cam nak meletop   melecor bile melekat kat cermin ovan uhh,aku mengambil keputusan untok menjauhkan diri . .  = _="
korang tengok lah pic cupcakes aku sebelom dimasukkan dalam ovan nih~
aku dapat rasakan yang cupcakes aku nih tak menjadikk la.

nampakk macam tak menyelerakan a~


but . . . . . after a few minutes . .

taaaaarrraaaaaaaaaaaaaaaa! ! ! ! !! ! ! ! ! !! ! ! !





wow.wow.wow.owo.wowowwowowowow ! ! ! ! !!! 

alhamdulillah , jadik jugak akhirnya!
for the second time my cupcakes JADIK .

heeeeeeeeeeeeee"

No comments:

Post a Comment